Ceník a možnosti nákupu
Jednorázová platba již od 8 900 KčMailStore server může být jednoduše nainstalován a nasazen bez nutnosti měnit nastavení nebo parametry stávajícího řešení e-mailového serveru. Inteligentní technologie uložiště a ekonomické využití systémových zdrojů umožní udržet náklady na minimu. |
Počet uživatelů | Nákup licence | Standard aktualizace | Premium aktualizace | |
5 - 9 | 2 097 Kč | 381 Kč | 826 Kč | |
---|---|---|---|---|
10 - 24 | 1 208 Kč | 220 Kč | 476 Kč | |
25 - 49 | 924 Kč | 168 Kč | 364 Kč | |
50 - 99 | 853 Kč | 155 Kč | 336 Kč | |
100 - 199 | 746 Kč | 136 Kč | 294 Kč | |
200 - 399 | 604 Kč | 110 Kč | 238 Kč | |
400 - 500 | 498 Kč | 90 Kč | 196 Kč | |
500 + | Kontaktujte naše obchodní oddělení pro vytvoření konkrétní cenové nabídky. | |||
Uvedené ceny jsou bez DPH |
Aktualizace a podopra
Co obsahuje roční podpora ?
Služby zahrnuté v ceně podpory | Standard |
Premium |
---|---|---|
Přístup k opravám a aktualizacím | Ano | Ano |
Možnost aktualizace na novou verzi (např. z 6.2 a 7 apod.) | Ano | Ano |
Přístup k oficiálně nevydaným verzím | Ne | Ano |
E-mailová technická podpora | Ano | Ano |
Telefonická technická podpora | Ne | Ano |
Prioritní vyřízení support dotazů do 24 hodin a o víkendech | Ne | Ano |
Uvedené ceny jsou bez DPH |
Mohu zakoupit více let prodloužení technické podpory najednou ?
Ano, je možné zakoupit jeden, dvou nebo tří letý kontrakt.
Jaká jsou pravidla pro prodloužení nebo zrušení podpory ?
Konktrakt musí být prodloužen před vypršením platnosti aktualizací. Zákazníci jsou vždy upozorněni v dostatečném předstihu a obdrží nabídku na prodloužení.
Pro přípravu nabídky můžete kdykoliv kontaktovat naše obchodní oddělení.
Uživatelské licence
Jaké je minimun objednaných licencí ?
Součástí objednávky produktu Mailstore musí být minimálně 5 uživatelských licencí. Jeden rok aktualizací je vždy součástí pořizovací ceny.
Potřebuji extra licence k archivaci sdílených schránek?
Sdílené schránky nebo veřejné složky je možné archivovat bez nutnosti dokupovat další licence.
Dojde při smazání uživatele ke smazání jeho archivu ?
Pokud dojde ke smazání uživatele (např. když zaměstnanec odejde z firmy), uvolní se automaticky jeho licence pro nového zaměstnance. Ke smazání jeho archivu ale nedojde.
Stávající zákazníci
Jak mohu přikoupit další uživatelské licence ?
Stávající zákazníci se kdykoliv mohou obrátit na naše obchodní oddělení pomocí telefoního čísla 800 881 881 nebo e-mailem na obchod@mailstore.cz
Kompetetivní upgrade
Zákazníci využívající některou z konkurenčních technologií mohou využít možnost přechodu k produktu Mailstore a kompetetivní slevy ve výši až 50 procent.
Ostatní slevy
Zákazníci z některé z níže uvedených skupin mohou využít speciální slevy pro pořízení licence:
- Charitativní a neziskové organizace
- Školy a vzdělávací instituce
- Veřejné instituce